COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Nea Traiane, cine-i taicăl tău?

with 4 comments

În plină criză, ce credeți că vrea să facă primăria din Drobeta Turnu Severin? Să dea aproape 3 milioane de Euro pentru reconstituirea podului lui Apollodor din Damasc. (Agerpres) Minunata realizare inginearească va fi recreată printr-o hologramă laser de ultimă generație. Mâine intră proiectul în consiliu. Parol!

Nu mă mai mir de nimic. Iar de creierii celor din Severin, nici atât. Oamenii sunt pasionați de istorie și, cel mai probabil, “o simt” fără să o citească. Ați fost vreodată la hotelul Traian? Nu… Eu am fost. Este hotelul comunist standard, din care avem fiecare câte unul prin oraș. Prost hotel – 2 stele. Știți ce scrie pe perdele, ceșcuțe și farfurii?.. Traian per Scorillo!

După ce că suntem săraci, mai suntem și proști.

Written by odojak

July 20, 2009 at 7:28 pm

Posted in Beating the fields

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Absolut incredibilă aia cu brandingul per Scorillo :)) Ai foto?

    thechronicle

    July 20, 2009 at 10:29 pm

    • Din pacate nu am. Dar am martori. Radu Apostol (fost reporter la Antena1), Mihai Florea (operator imagine la TVR) și Florin Ioan (operator imagine la B1TV) S-a întâmplat prin 2001 și nu ar fi imposibil ca inscripțiile să fi supraviețuit pe cine știe ce draperie sau scrumieră. Ai dreptate că asemenea artefacte trebuie găsite. Mă ocup. Promit

      odojak

      July 20, 2009 at 10:55 pm

  2. Formidabil! 🙂

    Someone

    July 21, 2009 at 12:41 am

    • Este?
      Am dat problema în lucru la “Teritoriu”

      odojak

      July 21, 2009 at 12:08 pm


Leave a comment