COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Electorală cu El și Ea

leave a comment »

La-nceput a candidat el.
L-a lansat ea – Și acum vă prezint candidatul nostru…
Șeful însuși a zis că-l votează.
A aplaudat lumea.

Apoi ea s-a răzgândit. Nu mai candidează el. Candidează chiar ea.
Lumea n-a priceput mare lucru.
Fata șefului a spus că ea și-a pierdut mințile (nu știa nimic sărăcuța).
El n-a priceput minic.

A explicat ea – el, pe când era mic, a semnmat prima suspendare a șefului. Un lucru urât, cum ar veni.
El a zis că, dacă-i p’așa, își retrage candidatura în numele partidului dar candidează îndependent în numele fundației cu același nume.
Mă apuc de strâs semnaturi, a zis el.
N-ai decât, a zis ea.

A ieșit șeful. Da, a zis el, e urât că el a semnat suspendarea mea. Știu că după ce a semnat-o l-am luat consilierul meu. Atunci am uitat. Cât pe ce să uit și acum. O sustin, deci, pe ea.

A aplaudat lumea pe față și a înjurat mai pe din dos.

El și ea apar în fața lumii.
El o susține pe ea.
A aplaudat lumea.

Written by odojak

August 29, 2014 at 2:38 pm

Leave a Reply

