COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Probleme de familie.

leave a comment »

Aud că un anume Adrian Moldoveanu, consilier de stat la Cotroceni și naș al șefului ANAF, Sorin Blejnar, a fost chemat la DNA pentru a da nu știu ce explicații într-un dosar de corupție din Portul Constanța.

Nu mă deranjază și nici nu mă miră că nașul unui înalt funcționar a ajuns pe la DNA. Va pleca de acolo ca și cum nimic nu s-a întâmplat. Nu mă supără, deși mă cam miră, că un consilier de la porțile Cotrocenilor a apărut pe la parchetul anticorupție.

Ce mă enervează profund este că nașul șefului ANAF a fost numit consilier la Băsescu sau, după caz, consilierul și-a pus finul șef la ANAF. O famile plină de oameni competenți, buni administratori, numai unul și unul.

Când finul va fi întrebat dacă știe ce caută nașul pe la DNA va spune, probabil, că nu comentează public probleme de familie.

Written by odojak

July 27, 2011 at 2:50 pm

Leave a Reply

