COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

PD-L. Perfect pentru familia mea!

leave a comment »

Înțeleg că pedeleul, udemereul și alți susținători ai coaliției la guvernare au votat din greșeala reducerea TVA și alte scutiri de taxe pentru pensiile mici. Au greșit. Credeau că votează altceva decât au votat de fapt.

Nu mă mai miră nimic, cu atât mai puțin debandada în care se zbate corpul prezidențialo-guvernamental. Ce este, însă, cel mai interesant e că la aceste voturi a fost unanimitate ”ca la Marea Adunare Națională”, după cum a spus Ioan Oltean, președinte de ședință.

Dar, cum mama dracului au greșit toți parlamentarii puterii? Există o explicație. Liderul de grup face semne din degete – pentru ori contra – iar grupul parlamentar votează în bloc.

Trec peste sfidarea votului la comandă și nu-mi pot împiedica un zâmbet – am aflat că liderului făcător de semne de la PD-L îi zice Nea Nicu. Nimic mai nimerit pentru un grup parlamentar format din creiere tip ”Dorel” – șeful Nea Nicu!

Vă mai amintiți?…

Written by odojak

October 21, 2010 at 7:11 am

Posted in De-a valma

Leave a Reply

