COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

La lucruri mici, oameni mici

leave a comment »

Am văzut deunăzi pe Boc, flancat de ministrul de resort, inaugurând centura Lugojului, lungă de 9,6 kilometri. Veselie mare, presă multă, un nene (cine o fi fost?) care a dat, salutând militărește, raportul la sosirea primului ministru (ce dracu i-o fi raportat?) și un alai care abia a încăput pe asfaltul acestei ”grandioase” realizări. Domnul Boc s-a împăunat că a făcut, precum găina babei, o mărgică – nici 10 kilometri de drum. Pentru a tăia panglica acestei realizări inginerești demne de prezența ministrului Berceanu și a premierului Boc, cohorta oficială a bătut, de la București la Lugoj, 469 de kilometri. Pentru cine nu știe, acest drum, în lipsa unei autostrăzi, poate fi parcurs în 8-9 ore.

De ce a cheltuit Boc benzina statului pentru a deschide, absolut jenant, un drum de 10 kilometri? Pentru că, aidoma acestei ridicole inaugurări, Boc însuși este un personaj ridicol, specializat în tăieri de paglică ridicole.

A inaugurat cu un an întârziere pasajul Băneasa, lucrare contractată și începută de Tăriceanu și Oprescu. A inaugurat la Islaz un câmp gol, un maidan, pe care ar urma să se construiască o nouă hidrocentrală. Dacă ascultai discursul ai fi crezut că centrala funcționează deja. Dar la monentul de care vorbim nu exista nici măcar proiectul lucrării, darămite finanțarea ori constructorul. Ideea hidrocentraei de la Islaz aparține autorităților comuniste. A deschis 40 de kilometri din autostrada Transilvania, drum pe care guvernele Boc I-IV doar l-au trasat cu vopsea, restull fiind deja făcut sub cabinetele Năstase și Tăriceanu. Și în privința centurii Lugojului, gurile rele spun că ar fi mai degrabă meritul fostului ministru, Ludovic Orban, care față de Boc, prezent la inaugurare, ar fi venit de 4 ori să inspecteze lucrările.

Nu trebuie să-l uităm nici pe domnul Berceanu care a inaugurat la București podul Pipera, doar ca să fie închis imediat după plecarea mașinii ministeriale. Podul era gata doar pe partea inaugurată. La capătul celălalt lucrările erau încă în curs. Podul Pipera a fost deschis circulației la o săptămână de la deschiderea oficială. Inutil de precizat că lucrarea a fost contactată și demarată de autoritățile locale din primăriile Voluntari și Sector 1, București.

Așa realizări, așa guvern.

Advertisements

Written by odojak

August 23, 2010 at 11:30 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: