COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Voi, cei ce intrați aici…

leave a comment »

Cum vă spuneam, am un proces cu Primăria Municipiului București. Am solicitat despăgubiri materiale pentru un imobil naționalizat bunicilor mei. Acțiunea este îndreptată împotriva instituției primăriei dar și personal, împotriva primarului, șefului comisiei pentru aplicarea legii 10, șefului comisiei juridice și secretarului general.

Azi am avut primul termen și am ”obținut” o primă amânare pană la jumătatea lui octombrie. Motivul: secretarul general nu a fost citat corect. Trei luni și jumătate amânare pentru că instanța nu a fost în stare să întocmească o citație procedural corect.

Dacă așa a început procesul la partea de procedură, vă imaginați cam cum se va petrece judecarea pe fond și, mai ales, cum va arăta soluția?

Written by odojak

June 30, 2010 at 6:38 pm

Posted in Eu și statul

Leave a Reply

