COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

O amintire

leave a comment »

În casa în care m-am născut, undeva prin 13 Septembrie, la etajul I, era un hol din care puteai intra în sufragerie, dormitorul mic, baie şi debara.

Lângă întrerupătorul care aprindea lustra mai era încă un buton negru din ebonită. Momentul în care am ajuns la el a coincis cu cel în care am început să-mi pun întrabări. Tot apăsam pe el şi nu se întâmpla nimic.

– La ce e bun butonul ăsta, mamaie?
– E o sonerie. Pe vremuri, apăsam pe ea şi venea servitoarea.
– Şi acum?
– Acum apasă bunică-tău şi vin eu.

Written by odojak

June 20, 2010 at 12:29 pm

Posted in De-a valma

Leave a Reply

