COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Sora Vass și insuportabila povară a banului fără glorie.

leave a comment »

Andreea Vass s-a revoltat. E supărată, la fel ca majoritatea politicienilor puterii, pe presă. Presa de azi, în nemernicia ei, numai rele vede peste tot. Face numai reproșuri.

Ieri, bunăoară, presa a scris că sora doamnei Vass, cu o firmă înființată de numai un an, a câștigat nu știu ce premiu pentru cea mai bună companie de avocatură în achiziții publice. Care va să zică, doamna soră a doamnei Vass, aceasta din urmă consilier la Boc și aspirantă, din vremea tandrețurilor stolojene, la o poziție ministerielă ratată prin abandon inopinat al vectorului purtător, sora spuneam, a fost cea care, din toată țara, a consiliat cel mai bine companiile naționale – de stat, cum ar veni – în legătură cu achizițiile publice. Și a luat locul întîi. Normal!

Deci, nu știi cum să faci o achiziție? Nu știi ce, cum și de unde să cumperi? Nici o problemă. Te rezolvă o firmă de specialitate. Da, sigur că trebuie… Care firmă? Cum, care firmă? Păi, o firmă ca lumea, o firmă curată, o firmă cu pedigri, cu experiență și cu vechime. O firmă de-a noastră… Las-o pe a ta, am spus – a noastră.

Binee, cum ai spus? Vass? Vass, Vass… de unde șltiu eu… Aha! M-am prins. Am înțeles că e pe lângă Boc… și a fost și pe la Stolojan. Și cum pentru Stolo a plâns însuși șeful cel mare… Bun, dacă-i musai, se rezolvă. Dar sper să nu se mai audă și prin alte părți.

Nu, nici vorbă! Doar va pune contractul pe lista cu care concurează la nivel național. Banul, dragul meu, nu face doi bani… fără glorie.

Written by odojak

June 10, 2010 at 1:44 am

Leave a Reply

