COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Poate, totuși…

leave a comment »

Am vrut (dracu m-a pus?) să fac o reclamație la Inspectoratul de Stat pentru Construcții. Blocul în care am cumpărat eu un apartament se jupoaie de-a binelea iar constructorul și-a pus palma’n fund și a dispărut. De mai bine de un an zice că repară fațada și… nimic.

Iau, deci, numărul de telefon de pe site-ul inspectoratului și sun.

-Buna ziua, sunteți inspectoratul… Ifov?
-Da
-Îmi puteți spune cum procedez pentru a depune o reclamație în legatură cu caliatea unei construcții?
-Trebuie să sunați la 021.330.1001, eu nu pot, de aici, să fac nici o legatură.
-Înteleg ca nu puteți face lagaturi dar să îmi spuneți cum pot depune reclamația, să-mi dați, deci, o informație, puteți?
-Trebuie să sunați unde v-am spus.
-Dar, nu reusesc să pricep, dacă nu-mi puteți da informații si nici legături nu puteți face, de ce mai raspundeti la acel telefon?
-Păi daca sună…

Am sunat la numărul dat. Nu sună, nu sună ocupat, nu sună în nici un fel, nu face nimic. Ca și cum nu există.

Poate, totuși, n-ar fi rău să le scurteze salariile oleacă.

Written by odojak

May 15, 2010 at 3:51 am

Posted in De-a valma

Leave a Reply

