COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Ei ne-au spus…

with 4 comments

Abia acum pricep de ce am ajuns în halul ăsta. De ce trebuie să acceptăm tăierea salariilor, pensiilor, ajutoarelor de șomaj și de încălzire, alocațiilor pentru copii și mai stiu eu ce ajutoare pentru îngropăciune ori născare.

Nu știu dacă vă mai amintiți, dar acum vreo 6 luni președintele Băsescu a apărut la televizor și a spus că nici el și nici guvernul nu și-au propus să scoată țara din criză.

Păi spuneți așa măi oameni buni. Aveți dreptate. Am uitat. Ne-am luat cu altele și ne-a ieșit complet din cap. Așa e, bre, ne-ați avertizat. Ne-ați spus de la bun început, încă dinaintea alegerilor prezidențiale.

Am știut din start că nu aveți intenția de a elibera România de criză ci doar de Iliescu, Hrebenciuc și Vanghelie. Am știut că nu vă preocupă salariile și pensiile noastre ci paza Sării și Poștei de moguli hulpavi precum Vântu și Voiculescu.

Și la ce ne-a folosit?

Written by odojak

May 13, 2010 at 1:12 am

Posted in De-a valma

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Trebuie sa intelegem ca si PSD si PNL ar fi luat exact aceleasi masuri deoarece acestea sunt singurele care pot asigura o stabilitate economica reala.

    Corina

    May 13, 2010 at 3:49 pm

  2. Base face ce trebuie facut si oricare altul ar fi fost presedinte ar fi facut la fel!

    oana

    May 13, 2010 at 11:59 pm

  3. Corina & Oana – Pe lângă toate măsurile de scădere a pensiilor și salariilor nu am auzit să fie renegociate și reduse cu 25% toate contractele pe care membri PDL și rudele lor până la gradul II le au cu statul. Dar poate mi-a scăpat mie.

    odojak

    May 14, 2010 at 12:44 pm

  4. Acum, doar pentru Oana – Astea nu sunt treburile președintelui! Dar Boc lipsește nemotivat și cineva trebuia sa ia inițiativa…

    odojak

    May 14, 2010 at 12:48 pm


Leave a Reply

