COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

De ce să pleci din România?!!

with 6 comments

Care va să zică…

Boc îmi spune că a desenat proiectul noii Constituții pentru că așa a fost voința poporului și că toată afacerea este independentă de președintele Băsescu. Că profesorilor nu li se vor majora salariile, după cum au dreptul prin lege, dar că nimeni nu va avea leafa tăiată. Că va tăia doar pensiile, sporurile și salariile nesimțite, că va crește încasările și va reduce cheltuielile bugetare.

Băsescu îmi spune că nu a lovit acel copil peste față ci că doar l-a împins, nu înainte de a-mi fi spus că fiica lui cea mare și-a luat un căsoi de un milion jumate din banii ei și că cea mică, EBA, a câștigat un loc de eurodeputat fără nici un sprijin de la partid. Că nu l-a desemnat pe Jonannis premier pentru că a avut doi mai buni, Croitoru și Negoiță, și că a primit ”independenții” la Cotroceni, pentru consultări, pentru că asta e obligația lui de președinte, să discute cu toată lumea. Îmi mai plânge puțin, o dată pe campanie, și-l rușinează pe Dinu Patriciu.

Udrea îmi spune că pentru lipsa turiștilor din România e vinovată presa, care nu promovează suficient de tare acțiunile ei și nu spune suficient de clar ce țepe poți lua în Bulgaria.

Monica Ridzi îmi spune că organizarea concertelor de Ziua Tineretului a fost exemplară, că nu a avut nimic de a face cu campania electorală a Elenei Băsescu și că nu o interesează cât a costat, atât timp cât ”tinerii s-au simțit bine”.

Teodor Baconschi îmi spune că la Paris au putut vota 3700 de oameni, câtre unul la fiecare 75 de secunde.

Videanu îmi spune că a aprobat demararea urgentă a unor lucrări de infrastructură intr-o zonă în care deține șase hectare de teren, doar pentru binele populației.

Berceanu, președinte PDL la Dolj, îmi spune că nu știe cine este Don Costel și nici cum a ajuns în organizația lui. Ce dacă e cosilier local din partea partidului și a candidat tot din partea lui, pentru un loc de senator.

Manțog îmi spune că sacoșa cu 15.000 de euro uitată la o cârciumă nu e a lui.

Stolojan, în veșnică stare de abandon, îmi tot spune că va fi premier.

Stoica, de la catedră, îmi predică dreptatea dar are un contract de reprezentanță juridică de circa 700.000 de euro cu Imprimeria Natională.

Oprea, dezertor, îmi predică onoarea.

Blaga, fost șef la vămi, îmi explică cinstea și verticalitatea.

Prigoană mic îmi spune că mănâncă la restaurant… ”de câte ori sunt invitat”. Altfel nu cheltuiește prea mult, că mănâncă ”acasă, la tata”. Că are peste 25 de firme și că se ocupă de toate. Că în paralel face școli prin America, se dă cu Gallardo și candidează pentru Camera Deputaților.

Gutău și Solomon, primari PDL, îmi spun de la pușcărie că merită titlul de ”cetățean de onoare al orașului…”

Da, ai putea decide să pleci din România pentru simplul și evidentul motiv că toată lumea te minte.

Written by odojak

April 23, 2010 at 11:10 am

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] am citit blogul lui Octavian Basoc, producator de televiziune, De ce sa pleci din Romania, m-a cuprins deznadejdea.  Octavian scrie […]

  2. Multumesc pentru post, chiar daca m-a cuprins deznadejdea.
    Am postat despre acest blog pe siteul meu: http://sheblogs.121.ro/firu-n_4/2010/04/fantani-cu-lapte-si-miere-si-elefanti-roz/

    Now what?

    Daniela

    April 23, 2010 at 2:52 pm

    • Nu știu.

      Presa a eșuat în tentativa de a arăta incompetența și impostura guvernanților din cauza propriei incompetențe și imposturi.

      Avem colegi de breaslă precum Pora, Ungureanu, Moraru, Diaconescu, Marian și destui alții mai mici dar la fel de lingăi.

      Sau, poate greșesc, și Dan Diaconescu ori Radu Moraru fac asta din convingere. Eu nu-i suspectez de o asemenea trăsătură de caracter dar, mă rog…

      odojak

      April 23, 2010 at 3:06 pm

      • Buna ziua,
        Octavian am rugamintea sa-i transmiti mamei tale sa ma contacteze la telefonul: 021 324 06 03.
        Multumesc foarte mult.

        Lucia TOMA

        Lucia Toma

        April 27, 2010 at 11:54 am

  3. Doamna Udrea va reusi sa puna la punct turismul romanesc si atunci nimeni nu va mai pleca din Romania.

    Decebal

    April 23, 2010 at 8:07 pm

  4. Haide, dom’le, nu mai veni cu intrebari retorice!

    Rares

    April 25, 2010 at 12:32 pm


Leave a Reply

