COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Turismul, o dublă problemă – prosteală și tupeu

leave a comment »

Pe blogul personal, Elena Udrea radiografiază fluxurile turistice pascale bulgărești și autohtone. Turismul, care va să zică, merge prost la noi pentru că avem o dublă problemă. Contextuală, unde ”putem vorbi despre nepregătirea hotelierilor de la noi, care nu au avut oferte specifice de Paşte (mulţi dintre ei nici nu şi-au deschis porţile)…” și de fond, ”mult mai importantă, este un amestec între lipsa unei mentalităţi constructive a investitorilor în turismul românesc şi promovarea turistică fracturată”.

…..

Aha! V-am prins, investitori nemernici și cu mentalități neconstrctive. Voi sunteți de vină că nu avem turiști. Cum ar fi aia, o mentalitate constructivă?.. Cum adică, cum e aia? Ce, tot eu trebuie să vă spun? Nu e suficient că vă dau autorzații și licențe așa cum numai eu știu să dau? Nu e bine că numai eu știu cum, când și dacă vă controlez stabilimentele? Nu e bine, este? Nu prea, se vede teaba! Eu mă port exemplar iar voi,.. voi cum îmi mulțumiți? Cu atitudini și mentalități neconstructive, nu-i așa? Buuuun…

Iar voi, ăștia de la presă, ce tot îi dați în sus și-n jos cu bulgarii! Ia, hai, mai subțire. Păi voi sunteți problema noastră de fond. Ce dacă am dat eu câteva milioane pe publicitate la CNN și Euronews și nu a venit nimeni. Am încercat și eu, ce n-am voie? Voi de ce nu mă sprijiniți? De ce nu spuneți de țepele luate de turiști în Bulgaria? Cum le-a rămas scoica’n gât pentru că nu avea carapacea de dimensiunile aprobare de Ununea Europeană. Cum a fost coadă la vamă și cum a plouat în noaptea de Înviere…

Cum?.. La noi?… Vai de capul meu… Vorbiți serios, pe litoralul nostru hotelurile au fost închise?.. Cum , așa, cu lacăt la poartă? Aha, am înțeles… Bine, să spuneți toți că a fost o problemă contextuală.

Written by odojak

April 14, 2010 at 12:36 am

Posted in Beating the fields

Leave a Reply

