COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Dragă “Dansez Pentru Tine”,

with 3 comments

Am remarcat că, în stârnirea emoțiilor, nu ai frontiere. Pentru înlăcrimarea concurenților nevedetă nici o țară nu e prea departe, nici o rubedenie de negăsit.

Mame, tați, nepoți, cumetri, de prin toate ungherurile lumii sunt toți aduși la cadru într-u susținerea emoțional-plânsă a participanților.

Spania, America, Italia sau Noua Zeelandă sunt nimic pentru tine.

Bun. Deci, ce vreau să te rog… Când mai mergi prin Italia, după fini, cuscri ori unchi, caută pe copilul ăla de-l trosni Băsescu peste ochi și întreabă-l cum dracu’ a fost, că mor de curiozitate. Acum, după ce s-a terminat totul, poate ți-o spune.

Aha, și încă ceva. Am auzit la tine o fată: “…prin împreunarea naturii și a crengilor, aduc în eternitate iubirea acestora”. Corect! Am auzit ce-mi trebuia. Chestiunea asta m-a uns pe sufletul meu mândru de român. M-a înobilat, m-a culturalizat, m-a luminat… Ar trebui să plâng și eu la acest program.

Mă mulțumesc să merg la culcare.

Written by odojak

March 27, 2010 at 12:42 am

Posted in Beating the fields

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. 🙂 bravo tavi

    maria coman

    March 27, 2010 at 11:05 am

    • Cel mai tare îmi place brazilianul ăla, dansator de meserie, care a intrat în concurs, la secțiunea amatori, pentru a-și împlini un mare vis – să o ducă pe fiică-sa până la mă-sa, îm Brazilia. Nu, nu e muritor de foame și nici copilul nu are cine știe ce boală vindecabilă cu jdămii dă para. Nu. Dar pentru un brazilian dansator trebuia găsit un motiv.

      odojak

      March 28, 2010 at 2:38 am

  2. împreunarea naturii şi a crengilor?? oaaahahaaaa!

    pushthebutton

    April 2, 2010 at 2:36 pm


Leave a Reply

