COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

La Realitatea TV se îngroașă gluma neplății salariilor.

with 3 comments

Iată un mail care circulă în comunicările Realitatea TV, după 10 zile de întârziere a salariului:

Draga conducere,

Spune-mi te rog cum sa facem?
As vrea sa il suni pe proprietarul apartamentului inchiriat de mine si sa-i spui ca nu ii pot da astazi chiria. Eu nu stiu de ce si cum banuiesc ca tu stii mai bine, as vrea sa ii explici motivul si sa il asiguri ca isi va primi banii.

De asemenea as vrea sa vorbesti si cu administratorul blocului sa nu imi puna penalizari la intretinerea restanta. Te-as ruga sa suni si la banca sa ii asiguri ca totul este in regula. Este al 4-lea telefon pe care il primesc de la ei astazi!!!

Si, daca nu iti este cu suparare, as vrea sa vorbesti la alimentara din colt, sa le spui ca sunt o persoana serioasa si ca ma pot trece pe caiet. Nu vreau decat o paine si jumatate de baton de salam. Poate si un triunghi de branza topita.

Si, ultima rugaminte ar fi sa dati un mic breaking news sa le spuneti prietenilor mei ca m-ati trimis in delegatie peste granita. Astazi trebuia sa le restitui banii imprumutati si este deja a 3-a amanare. Mie imi este rusine sa le mai spun ceva.

Cu stima si deosebita supunere,
al Tau umil angajat.

P.S. Ah, era sa uit: Dati in pula mea un mail data viitoare si spuneti ca intarziati cu banii. Nu de alta, dar cand nu o sa vin luni si marti la job o sa vreti o explicatie si o sa pretindeti sa va fi spus inainte ca nu pot sau pur si simplu nu am chef sa ajung.

Written by odojak

February 15, 2010 at 10:25 pm

Posted in De-a valma

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nasol, Tavi, neplăcut. Şi nu e prima oară, nu?

    Cosmin

    February 16, 2010 at 4:29 pm

  2. Nu, e a doua oară. Luna trecută au plătit în două tranșe, la distanță de doar o zi. Putea fi o întâmplare.

    Acum sunt la 10 zile depășire și trei trașe mărunte care acoperă cam 25% din leafă. Restul….. ????

    odojak

    February 16, 2010 at 4:45 pm

    • Auzi, dar oare Vîntu plăteşte întreţinerea?

      Cosmin

      February 16, 2010 at 5:03 pm


Leave a Reply

