COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Și la case mai mari…

with 2 comments

Fox News relatează cazul unei tinere de 15 ani care doarme câte 4 zile în șir. În direct, tatăl alături de subiectul știrii – fata somnoroasă – recepționează întrebările moderatorului…

– Domnule, cum va-ți dat seama că fata dumneavoastră suferă de sindromul “Frumoasa Adormită”?
– Din câte îmi amintesc, a contactat o viroză și a dormit mai multe zile la rând. Ne-am îngrijorat. Am încercat deseori să o trezim dar fără nici un rezultat. Atunci am înțeles că ceva e în neregulă.
– Da… Louisa, ultima data ai dormit nu mai puțin de 13 zile! Spune-mi, ce ai simțit???
– Am simțit că nu sunt în firea mea…

Dacă toți adormiții sunt la fel de rezonabili și decenți ca Louisa, atunci eu vreau o Românie la nani. Este remarcabil cum fata nu a taxat, nici măcar involuntar, imbecilitatea reporterului – ce dracului să simți dacă dormi… și 13 zile, pe deasupra.

Written by odojak

February 10, 2010 at 1:26 am

Posted in Beating the fields

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. mi-e cam somn. Problema e că dacă vine vreun tembel să-mi ia interviu, n-o să se simtă în firea lui.

    Cosmin

    February 11, 2010 at 2:21 pm

  2. Liberté, égalité, naïveté

    Un om căra în spate
    Un dram de naivitate.
    http://www.ivcelnaiv.blogspot.com/

    Ivcelnaiv

    February 11, 2010 at 2:43 pm


Leave a Reply

