COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Scurt moment de eficienţă administrativă.

with 3 comments

Amicul meu Cezar a încercat să plătească impozitul la casă prin internet. Care va să zică, a sunat la Administrația Financiară a Sectorului 1.

– Bună ziua, Cezar “Cutărică” mă numesc și vreau să știu dacă pot plăti impozitul on line.
– Sigur că da, iată contul și celelalte date necesare…
– Mulțumesc.
– Cu plăcere.

Ia, poftim, ce simplu a fost, și-a spus Cezar, găndindu-se că, uneori, a judecat România cam aspru. El a trăit 18 ani în Olanda. Deci, a scos tokenul de bancă și, la datele indicate, a plătit frumusețe de impozit. Un cetățean model, un om responsabil care pricepe situația grea prin care trec bugetele de toate felurile și care decide să plătească în avans.

Două zile mai târziu – surpriză! Destiatarul sumei a refuzat transferul. I-au venit banii înapoi. Pune mâna pe telefon și…

– Bună ziua, Cezar “Cutărică” mă numesc și aș vrea să știu de ce mi-au venit banii înapoi. Știți, am plătit on line și..
– Aaa, să știţi că nu la noi. La noi se fac numai plăți la ghișeu. Dacă ați plătit altfel și vreți să aflați ceva trebuie să vorbiți la administrația din strada …
– Păi nu sunteți tot pentru Sectorul 1?
– Ba da, dar pentru plăţi on line doar ei se ocupă. Noi nu ştim. Poftim numărul lor – 021…….
– Mulţumesc.

…..

– Alo, bună ziua, Cezar “Cutărică” mă numesc și am făcut o plată on line. Dar aţi refuzat transferul şi…
– Noi suntem centrala, domnu. Vă dau la contabilitate.
– Da, m ulţumesc.

– Alo, bună ziua, Cezar “Cutărică” mă numesc și vreau să ştiu de ce mi-aţi refuzat plata impozitului on line…
– Da, deci, domnule, eu nu ştiu cine v-a transferat la noi, dar nu sunteţi unde trebuie. Noi nu avem a face cu plăţile. Nu ştiu… uite o să încerc să văd dacă pot să vă transfer de aici la Contabilitate, dar nu ştiu dacă merge… dar mai bine sunaţi înapoi la centrală şi cereţi 158.
– Da, mulţumesc.

…..

– Bună ziua, daţi-mi vă rog la 158.
– Da
– Mulţumesc

…..

– Alo, bună ziua, Cezar “Cutărică” mă numesc și am încercat să plătesc impozitul la casă on line dar mi-a fost refuzată plata de dumneavostră…
– Alo, alo?
– Da, spuneam că am plătit prin bancă…
– Alo, nu aud nimic, alo???
– Alo, mă auziţi acum?
– Alo, alo, nu vă aud de loc……

…..

– Alo, centrala, – Cezar “Cutărică” mă numesc și vorbeam la Contabilitate dar s-a întrerupt. Puteţi să-mi daţi…
– Alo, alo, nu aud nimic…
– Doamnă, mă auziţi acum, alo…
– Alo, alo, nu, nu aud…
– Dacă tot nu mă auziţi, atunci aflaţi că o să plătesc impozitul când oi avea drum pe la primărie. Adică niciodată.

Cred că cei de la Administraţia financiară Sector 1 nu au dormit toată noaptea din cauza acestei ameninţări!

Written by odojak

February 9, 2010 at 12:02 am

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Asta cu statul dar ce spui cand ti se intampla asta cu o companie 100% PRIVATA???
    iti este clar: nu vor banii tai!
    nu platesti.
    iti taie serviciul.
    ajungi la tribunal, cu executor.
    platesti mult + cheltuieli de judecata
    ajungi si pe blacklist la banca (intamplator)

    iti vine sa-ți dai foc!

    Tudosiei

    February 12, 2010 at 2:42 pm

  2. Super moment umoristic, ca in sketchiurile alea de pe vremuri! Subiectul a ramas acelasi: administratia, medicul, vecinii etc. Mai, pe noi 20 de ani nu ne-au schimbat deloc, dar absolut deloc.

    dromichaetes

    February 12, 2010 at 2:44 pm

  3. Am si update – 100% autentic.

    Cezar s-a dus până la urmă să plătească la ghișeu. Administrația Financiară a Sectorului 1. Evident, a stat la coadă. La ghișeu a întrebat:

    – Aveți idee de ce nu ați acceptat plata on line?
    – Se poate plăti on line la Sectorul 1?
    – ???
    – Se poate?
    – Păi dvs lucrați aici nu eu…
    – Da, întrebam și eu… că am auzit că la Sectorul 2 se poate.
    – Dar dvs nu știți dacă la sectorul la care lucrați, la 1, se poate plăti on line?
    – Nu, nu știu.
    – Dar ăsta de aici ce e?
    – …..

    Deasupra vizierei de la ghișeu era un afiș mare – http://www.plationline.ro

    odojak

    February 12, 2010 at 4:14 pm


Leave a Reply

