COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Prin mințile lui Bercea Mondialu’ și ale lui Mircea Băsescu

with 4 comments

Deci…pă Judecător l-am arinjat, la fel pă Televizor, Prințișor e bine și el, a zecea nepoată, Mercedesa, a scos suta de mii de coco la botez, vara trecută, că a băgat mare și nașu Vilfort… dar ce dracu mă fac cu a mică a lu’ Formația? Na, că i-a venit sorocu s-o botezem și n-am nănaș, în p…la mea, că numa io mă ocup de toate în famelia asta.

Așa gândea Bercea Mondialu’ cu vreo două săptămâni în urmă, pe când băga benzină la un Peco. Deh, ca omul cînd merge la toaletă, șade în stația de tramvai, e pe scaun, la frizer ori face plinul unui tanc de gipan – ce să facă, se gândește. Și cum se gândea el așa, fără să-i vină vreo idee, pe cine credeți că vede?

Ioteee, bre, cine a venit! Să-mi pută mie ochiu’ dacă ăsta nu-i fratele lu’ domnu Băsescu! Ia să-i zic io de treaba cu nășala, că și noi l-am ajutat pe fracsu la votare.

– Dom’ Băsescu? Mircea Băsescu? Haidi, să trăiți bine, bre, că te recunosc de la lucrarea aia din port, cu armele. Ce tun, șefu, ce tun!… Și imobiliara aia de viitor… aia cu livada de piersici din Agigea… Ești tare, mânca-ți-aș, ești, ce mai. Dar mie așa-mi place oamenii. Ca să fie tari, jmecheri. Ca mine.
– ???!!!
– Bercea sunt, Mondialu’, președintele la toți țiganii.
– Aha! Hai că acum știu de unde să te iau. Salut!
– Dom’ Băsescu, ce vreu ca să te rog… are aia mică a mea, Formația, o fată de botezat. Te bagi?
– Da, bre, de ce nu? Mă bag.
– Bun. În două săptămâni facem chefu’. Venim noi cu șatra la Constanta. Mata nu trebuie să faci nimic. Se ocupă Mondialu’ de tot, ce p…la mea!

Piedica pistolului cu benzină sărise de mult. Bercea rămăsese pironit în spatele gipanului, cu privirea pierdută undeva inspre dosul, din ce în ce mai mic, al lui Mircea Băsescu. Gânditul de mai devreme fusese cu folos, fapt pentru care încerca să se gândească mai departe, acuma cât era “în mână”…

Dacă președintele la toți țiganii sunt, și dacă fratele lu’ președintele Băsescu e nașu lu’ aia mică a lu’ Formația mea, cred că trebe să las Mondialu’ și să-mi zic Prezidențialu’. Nu-i mai tare?

Update – În timp ce se îndepărta, Mircea Băsescu nu înceta să se întrebe dacă a făcut bine acceptând cumetria cu Bercea. Luase hotărârea de unul singur, nu-și întrebase nici măcar soția, darămite pe fracsu de la București care, fie vorba între noi, prea îl freacă la cap cu ce trebuie, ori nu, să facă.

Ia să mă mai scutească! Eu am afacerile și treburile mele. Și, în plus, dacă eu dau pui lu’ americanii ăștia de la Kogălniceanu, dacă eu fac afaceri cu firme americane de armament, dacă eu am relații de bizniz cu secretari de stat din ministerele de la București și cu cercetătorii pomicoli din Constanța, dacă eu singur încarc și descarc în Agigea-n port și dacă tot eu mă bag cu băieții ăștia ai lu Bercea și Vilfort, atunci eu sunt Mondial, este?

Written by odojak

February 1, 2010 at 5:24 pm

Posted in Beating the fields

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. si daca isi schimba numele in prezidentialu’… nepo’su’ o se fie viitoru’ presedinte…
    logianu’ din mine asa zice…

    McGogoo

    February 1, 2010 at 8:43 pm

    • Păi cu o asemenea tradiție de familie are troate șansele să fie.

      odojak

      February 1, 2010 at 9:50 pm

  2. Gresit! Mircea nu face nimic de capul lui. Ai cazut in capcana. Si vezi ca Bercea e de la Slatina, nu de la Craiova. Craiova e ceva mai spre vest, iar acolo stilul mafiot e mai degraba de inspiratie siciliana decat rromana.

    Moise Guran

    February 2, 2010 at 12:29 pm

    • Măi nene Moise,

      Așa vreau eu să creadă Mircea Băsescu. E doar ficțiune. De fapt, asta ne-a rămas nouă, ficțiunea. Realiatea au confiscat-o ei. Știi cum arată o realitate confiscată? Îți spu eu – e realitatea potrivit căreia clanul Bercea are, cumulat, 37 de dosare penale pentru aproape toate infracțiunile cunoscute și e liber ca pasărea cerului. Asta e realitatea procurorilor și judecătorilor și fraților de președinți în legătură cu acest Bercea și cu familionul lui. Acum, întreabă-te. Asta e realitatea adevărată sau cea confiscată? Și știi ce e cel mai prost lucru în toată povestea asta? Că noi, Moise, tot în realitatea asta confiscată trăim!

      Căt despre Craiova, am priceput că e o replică la un comentariu de pe blogul lui Vlad. Ai îmbătrânit și tu.

      odojak

      February 2, 2010 at 2:37 pm


Leave a Reply

