COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Biii,bii,biiii,bi,bi,bi,biiii…. Țârrrrrrrrr!

with one comment

– Ola…ăăă, alo?
– Si, prego…
– Federația italialna de fotbal?
– Si, signora…
– Brava! Io sono mama lu’ Adi Mutu din Firențe. Adi e de acolo. Io sono de la Pitesti. Am sunato să vă spun că Adi non e vinovato pentru treaba cu dopingu’. E un accidento, come si cheama… o zbaliare. Cum s-a întâmplato… sinceramente să fiu, io uitato pastilele de slabit la Adi acaza. Apoi eu am plecato înapoi la Pitești și Adi dacă non e supravegheato numai prostii face. Așa a fost el de mic copilo. Deci, prego, maică, lăsați-l, săracu, că nu a făcut niente rău. Ce și-o fi spuso în capo ăla al lui – ia să mai slăbim noi nițel că a început să se deformeze tatuaju’ cu tigru’, ceea ce non poso să-ți traduce dar non e e legato de droguri.
– Ma, signora, Adi a fost găsit pozitivo și la secondo testo, făcut la distanza de o setimana de primo.
– ?????!!!!!!! Vai de păcatele mele, să vezi că le-a uitat și soră-sa p’ale ei, că doar a fost la el cu două săptămâni înaintea mea. Ne-a apucat pe toate slăbitu’ și uite ce i-am făcut băiatului. Ia să o sun eu repede să recunoască și ea…
– Signora?
– Nimica, maică, nimica. Grație, grație… grație pă dracu’!

Written by odojak

January 30, 2010 at 12:34 pm

Posted in Beating the fields

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ghiniono adevărato, signore 🙂

    Someone

    January 30, 2010 at 1:12 pm


Leave a Reply

