COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

O boală la vremea ei…

with one comment

Copil fiind, uram sala de sport a școlii. Afară mâncam pământul dar nu-mi plăcea în interior. Acolo, plase mari, pline cu mingii de handbal galben furazolidon, îmi întorceau stomacul pe dos. Vedeți, când am fost eu mic, am avut o infecție intestinală destul de urâtă. Furazolidonul mi-a vindecat stomacul dar mi-a asociat pentru totdeauna culoarea galben aprins cu senzația de vomă și pastila de orice fel cu o construcție mentală care ar suna cam așa – e de rahat, da-i musai.

Dar, eu, se vede treaba, sunt un fericit, un norocos al combinațiilor medicoloristice. Un protejat al grețurilor veșnice. Mutu, de pildă, n-are bafta mea. El nu a fost bolnav când era mic, care va să zică, nu trebuie să-și pună probleme de fiecare dată când înghite căte un hap. Ba, din contra, am înțeles de la mama lui că nu e bine să-i lași pastile prin preajmă. Scop, dimensiune, formă ori culoare… nimic nu-l împiedică pe Adrian să bage, pofticios, în gură bulinele uitate pe aiurea de diverși. Iar asta nu-i întotdeauna bine. Chiar deloc.

Și iată cum, la acest început de an, lui Adi Mutu i-au ieșit analizele prost. Ori, mă rog, el a ieșit prost în urma unor analize făcute bine. Omul a căzut testul drogurilor. În organismul lui Mutu au fost descoperiți metaboliţi ai sibutraminei, ceea ce în cuvinte mai puțin chimice înseamnă că e nasol. Cică aceste substanțe sălășluiesc într-un medicament pentru slăbit pe care “briliantul” l-ar fi luat deși se vede și de la peluză că nu ar fi avut nevoie. E slab, uscat. Medicamentul cu pricina împiedică senzația de foame și, ca din întâmplare, și pe cea de oboseală.

Păi normal, explică mama lui Mutu la televizor, nu v-am spus că-i plac pastilele. Săracul de el! Ia să vezi în ce încurcătură l-am băgat. Ce spuneați că a luat? Sibutra…ce? …butramină? Nu, n-am auzit. De unde rah… Aha, în pastile de slăbit? Aoleooo, păi alea sunt pastilele mele. Eu iau de slăbit, maică. Și cum am fost la el în Italia să-l mai văd p’ăla micu’, am luat și pastilele cu mine. Nu te ții, n-are efect. Plecai, ajunsei. Paca, paca prin Italia, ăla mic, simpatic, mânca-l-ar buni de băiat, și la plecare, ce să vezi? Am uitat pastilele de slăbit pe coșul de rufe din baia mică. Și mai sunt și roșii. Jale, ce mai! Ptiiii, foc o să se facă Adi. Auzi, maică, n-ai cumva numărul de la feredația italiană, să le explic și lor?

Written by odojak

January 29, 2010 at 5:12 pm

Posted in Beating the fields

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Le-a uitat pe naiba! I-a facut sarmale, i-a taiat porcul pe balcon, i-a lasat cirnaciorii in camara din firente. Si un biletel galben pe care scria “puiul mamii, nu uita ca tu esti folbalist, deci atlet. Deci tre’ sa fii in forma. Deci ti-am lasat neste pastilute. Sint bune, iti zice mama ta. Pusic. Am plecat la aeroport.”

    Cosmin

    January 30, 2010 at 2:13 am


Leave a Reply

