COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Deci, de ce v-am chemat…

leave a comment »

Băsescu a depus azi jurământul și a ținut un discurs de inaugurare a noului său mandat. N-am aflat lucruri noi. Președintele nu s-a putut desprinde de platitudinile ultimilor ani – grupurile de interese, lupta împotriva corupției, modernizarea statului…. Este inutil să spun că nu a făcut nimic din toate lucrurile pe care se laudă că le va continua.

Am remarcat, în schimb, insistența președintelui pentru ideea lucrului în comun. Să ne așezăm cu toții la treabă, este? Să facem un efort național, nu-i așa? Ei bine, aici e tot chichirezul. Asta e cheia spre înțelegerea justă a președintelui Băsescu.

Să facem împreună, politicieni, partide, instituții, mediu de afaceri, românii, noi toți un efort național pentru bla, bla, bla… dar, copliași, ȘEFUL SUNT EU! Despre asta e vorba. Atât.

Written by odojak

December 21, 2009 at 4:38 pm

Posted in Beating the fields

Leave a Reply

