COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Băsescu și golirea de noimă

leave a comment »

Băsescu este un exemplu de eficiență! Ca un om serios, a și început să-și respecte promisiunile și angajamentele din campania electorală.

Pentru început – sloganul de campanie. De ce ne era frică, n-am scăpat – Boc prim-ministru! Înteresant este că președintele a prezentat desemnarea lui Boc ca pe o soluție pe care nu și-ar fi dorit-o, dar nu a avut încotro. Așa că l-a desemnat în… contumacie! Premierul demis, interimar și desemnat Boc și-a permis să nu fie prezent în momentul nominalizării de către președinte, fie el și Băsescu!

Președintele a punctat astfel și la respectarea promisiunilor din campanie legate de modernizarea și reformarea statului.

Mi-a fost întotdeauna frică de ce ar putea însemna pentru Băsescu reformarea statului. Și, iată că, din nou, de ce mi-a fost frică, n-am scăpat. Îmi pare că la capitolul reforma și modernizarea statului intră și golirea de sens a unor termeni politici. Dacă până acum erau trei lucruri inutile pe lume – țâța babii, puța popii și conferința de presă la SRI – acum ar trebui să fie patru. Aplaudați, vă rog, intrarea în top a noțiunii de “consultare”. Ce a devenit această consultare? Păi, un set de discuții, din păcate obligatorii prin Constituție, în care Băsescu cere sfatul unor instituții și face cum vrea el.

“Considerați că v-am consultat”!

Written by odojak

December 17, 2009 at 10:56 am

Leave a Reply

