COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Ghici, ciupercă, ce-i?

with one comment

Înțeleg că, de două zile, întrebarea născută din acuzațiile de fraudare a alegerilor este – se folosește partidul aflat la putere de instituțiile statului pentru a obține avantaje ilegale în competiția electorală?

Păi, câtă vreme după plecarea PSD din guvern, PD-L a schimbat cateva mii de directori și șefi din cam toate instituțiile de stat din țară, punând numai oameni de partid și câtă vreme legea electorală a fost schimbată prin ordonanță de urgență astfel încât președinții secțiilor de votare sunt numiți de prefecți, adică numai de pedeliști, atunci eu cred că nu are cum! Partidul aflat la putere, nu poate, ferească Sfântul, să se folosească de instituțiile statului!

PD-L a negat categoric și cu indignare astfel de acuzații nefondate. Așa mă gândeam și eu… Voi ce credeți?..

Written by odojak

December 11, 2009 at 12:23 am

Posted in Beating the fields

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. io cred ca e bine

    maria coman

    December 11, 2009 at 10:32 pm


Leave a Reply

