COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Când a fost să scriu frumos, mi-a căzut condeiul jos!

leave a comment »

Măi, măi, măi! Ce m-am mai ofticat eu că nu m-a invitat nimeni oficial în America, dar ce m-am enervat azi, la defilare! Ca și cum nu era de ajuns că am fost nevoit să trec pe lângă iguanele alea bătrâne de Iliescu și Constantinescu (nici n-am dat mâna cu ei, na!), am mai și asistat la îcâlceala aia de puști a tâmpiților de la gardă. Ia, poftim! Spuneți și voi, dacă n-am dreptate.

Ce spuneam de America?.. Aha! Am vrut și eu, ziceam, o paradă din aia frumoasă, militară, ca lumea, și dintre toate armele care trec pe sub arc, ai mei, ăștia de la gardă, care fac plantoane și mă spionează pe holuri, par cei mai fraieri. Nici hainele nu șad cum trebuie pe iei. Așa că am zis – ia să-i pun eu să facă smecherii dintr-alea cu puștile, așa, ca la americani. Păi când mi ti-le-ntorcea pe puști negrii ăia cu gulere albe de la West Point, parcă… mai mare plăcerea! Da, și i-am pus. Că mai bine-mi băgam un băț in cur și stăteam, vorba aia, la un loc!

Mamă, și când am văzut ce-mpleticeala dracului și cum dau cu ele-n pământ, mi-am adus aminte de vorbele ălora de la regiment – șefu, nu credem că e bine, nu credem, zău. Băieții nu știe cu fente dintr-astea. Doar “drepți”, “pe umăr arm”, și “pentru onor înainte”. I-am scos din astea, nu mai garantăm. Mi-au zis, dar eu nimic! Nu-mi place s-o spun dar au avut dreptate.

Dar, ce, eu nu puteam să am dreptate? Ba puteam! Chiar puteam. Nu i-am luat eu din timp? I-am luat. Trei luni au exersat. Nu le-am dat eu puști noi, că cică alea vechi “nu se echilibrează ca lumea, sefu”? Ba da! Nu le mai scăpam și câte un șpriț sub pretext de frig, deși era cald de te căcai pe tine? Aud? Scăpam. N-au făcut ei numai asta, că altă treabă n-au. Ba da. Și totul pentru ce? Nu mai zic, că iar mă enervez…

…E clar, nu pot să dorm. Tată, parcă-i văd. Au învâtrit puștile alea aiurea – una la fix, alta la și jumate – și unuia i-a căzut arma pe jos! Penibil, ce mai! Bine că nu și-a găurit bocancul cu baioneta că mă punea mă-sa să-i fac altul (hă, hă). Nici nu vreau să mă gândesc, dacă ar fi fost, Doamne ferește, încărcată, că mai împușcam dracu pe careva!

Dacă-mi zice cineva ceva acum, îl iau la bătaie… e vreo cameră pe aici???

P.S. Mă uit la prestația lui Boureau din emisiunea lui Gâdea (știți că nu scap nici o emisiune). Zice că PSD-ul era bun când a făcut alianța cu noi, dar rău acum, că a semnat nu știu ce rahat cu Ciuhandu. Îmi vine să-i dau o labă peste bot, chiar dacă nu sunt nervos. Hă! Întrebare pentru staful de campanie: dacă te filmează cineva că-i dai un pumn unuia din partidul tău și te dă la televizor, e de bine sau e de rău? Mă gândeam că dacă-l trosnesc pe Boureanu, poate mă scot cu copilul. Știți voi, una rea dar și una bună. Hă!

Written by odojak

December 2, 2009 at 1:18 am

Posted in Beating the fields

Leave a Reply

