COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

“Nici nu vă puteți imagina…”

leave a comment »

Îmi place să ascult în mașină emisiunea lui Prelipceanu de la radio. Intră lumulița prin telefon și își dă cu părerea despre o temă dată. Azi – cu cine votăm în turul al doilea?

Iată o mostră, un anume Andrei din București:

În primul rând vreau să vă spun că am participat atăt la Revoluție dar, mai ales, la Mineriadă, de partea demonstranților… Adică ați luat bâte pe spinare, punctează Prelipceanu. Da, atunci am fugit de mineri. Nu pot fi suspectat de afinități comuniste.

La aceste alegeri am votat cu Crin Antonescu iar în turul al doilea voi vota cu cine îmi va spune el. I-am acordat încrederea mea și voi rămâne consecvent cumine însumi. Cred că va ști să negocieze bine.

Băsescu greșește pentru că încearcă să ne sperie cu rele ale trecutului.

Cunosc personal, prin natura meseriei, mai mulți apărători ai justiției din PD-L ori apropiați ai acestui partid. Nici nu vă puteți imagina vreodată cât de ticăloși sunt.

Written by odojak

November 24, 2009 at 12:51 pm

Leave a Reply

