COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Sancta imbecilitas

with 3 comments

Pe măsură ce trec zilele acestei campanii îmi apare tot mai clar că Băsescu desfășoară o campanie destinată imbecililor. S-a avântat impetuos și la fel de caraghios-răgușit să cucerească sufletele și voturile dobitocilor.

De ce le e frică nu scapă… candidez ca să nu zică lumea că mi-e frică… mi-am îndeplinit misiunea de a da România înapoi românilor… am zdruncinat sistemul ticăloșit… nu voi lăsa niciodată românii pe mâinile lui Iliescu și a le coaliției Grivco… am luat de la Iliescu o Românie mică și am lăsat la final de mandat una mai mare… am ridicat nivelul de trai al românilor… voi crește economia prin tăierea pensiilor parlamentarilor… îi anunț pe cei care nu doresc reformarea statului că nu mai au nici o șansă… au vrut pe Iohannis, le-am dat eu unul mai bun decât Iohannis…

Toate aceste platitudini, minciuni și veritabile prostii nu pot încăpea decât într-o minte goală, odihnită, cum ar spune un proaspăt eurodeputat independent, ori într-una spălată binișor, cred că și călcată.

Doar așa-mi pot explica dialogul următor, autentic sub cuvânt de onoare, petrecut între subsemnatul și un mai vechi cunoscut, pe vremea colaborării noastre trecute mult mai sărac și mai puțin implicat în afaceri cu statul.

– Băi, ăștia ne aburesc cu pensii și salarii prea mari iar ei au cheltuit o mulțime de bani pe prostii.
– Da, și pe ce, mă rog, au cheltuit?
– Păi, de exemplu, ministerul Turismului. De ce rahat trebuia să avem acest minister care a cheltuit o gramadă de bani fără rost? Statul nu poate plăti dările curente dar are reclamă la CNN și Euronews. Toamna. Doar noi și Brazilia! Și Brazilia cu sloganul – Soare Tot Anul. Suntem praf. Ce, nu era de ajuns o direcție, așa cum era înainte? Nu a priceput nimeni că pe foamea asta numai publicitate pentru turism nu ne trebuie!
– Auzi, dar două televiziunui de știri – Realitatea și Antena 3 – de ce ne trebuie?

O fi prost? O fi ticălos?

Written by odojak

November 10, 2009 at 2:53 am

Posted in Beating the fields

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. :)) chiar e real dialogul? nu văd ce legătură este într-o televiziune PRIVATĂ, unde pe banii lor pot să spună și să arate ce vor, și un MINISTER din bani publici…

    Camil Stoenescu

    November 10, 2009 at 11:19 am

    • Ehhh, iată că după mai bine de 5 ani, ministrul Turismului de atunci, adică doamna Udrea, se află de 12 ore la arest. Nu știu câți ar fi crezut așa ceva în 2009… Amicul de care vorbeam este și el implicat în același dosar cu ministrul. A fost și el luat de acasă cu duba și ținut 24 de ore în arest. A decis să coopereze cu anchetatorii. Nu mai e atât de vocal și cu răspuns la toate. Așa că acum e în arest la domiciliu.

      odojak

      February 11, 2015 at 11:20 am

  2. E absolut real. Și cu doi martori.
    Omul ăsta a avut o poziție de reprezentare în sfera PD-L și a învățat, probabil, că dacaă nu ai răspunsuri trebuie să ai alte întrebâri. Mă rog, nu le iese mereu dar ce contează?

    odojak

    November 10, 2009 at 11:32 am


Leave a Reply

