COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Cred…

with one comment

Președintele a declarat că nu-l va desemna premier pe Klaus Iohannis.

Cred că nominalizarea lui Iohannis din partea atâtor partide și grupuri parlamentare este unul dintre puținele gesturi politice oneste ale ultimilor ani, arătând, în egală măsură, că situația este foarte gravă. În fața acestei nominalizări, recunosc, întrezăresc o oarecare șansă.

Cred că partidul prezidențial (nu vreau să fiu ironic dar îmi displace profund ipocrizia) s-a umplut de ridicol solicitând președintelui desemnarea pentru funția de premier a premierului proaspăt demis! Adică Boc ar trebui să ceară votul de încredere celor care tocmai i-au acordat unul de neîncredere! Dacă asta nu e bătaie de joc atunci nu știu ce mai e.

Cred, acum definitiv și cu toată sinceritatea, că PDL este un partid de buzunar a cărui obediență și incompetență pot fi egalate doar de propria rapacitate și impertinență, iar Băsescu este un personaj care nu este onest niciodată. Dar absolut niciodată. Toate cuvintele sale cântă cu totul altceva decât gândește și intenționează.

Până acum aveam probleme în asocierea termenului “impostor” cu o figură anume. Îi sunt recunoscător președintelui Băsescu pentru această identificare.

Written by odojak

October 14, 2009 at 9:33 pm

Posted in De-a valma

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nu mă gândesc la politică dimineaţa, când mă trezesc, dar când mă gândesc îmi vine să nu mă mai trezesc.
    Ai dreptate.

    pushthebutton

    October 15, 2009 at 7:50 pm


Leave a Reply

