COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

O investiție zadarnică.

with 2 comments

E ziua în care, pentru prima dată, un guvern ar putea fi înlăturat prin adoptarea unei moțiuni de cenzură, iar eu am ascultat discursul premierului Boc…

În circa 25 de minute de argumentație pe toate temele, în favoarea prestației guvernului, Boc a pronunțat cuvintele “pensie”, “pensii”, “pensionar de lux” de nu mai puțin de 35 de ori iar expresia “pensiile parlamentarilor” de 12 ori. Despre legea pensiilor a vorbit 8 minute. Un adevărat prim-ministru cu repetiție. Întors, parcă, cu cheia. Intenția de a demoniza parlamentarii face parte, alături de referendumul pentru eliminarea unei camere, din planul băsescian de înfierare a Parlamentului, de transformare a lui într-un dușman căruia dacă-i organizezi sesiuni publice de voodo vei deveni popular. Penibil. Sau, mai degrabă, mârșav.

În rest, primul ministru s-a remarcat prin analfabetism: “…sunteți împotriva la 81% din aceasta țară.”, “…prin legea prin care am venit in fața parlamentului”, “…dintre cel mai mic si cel mai mare salar”, “legea care am adoptat-o”, “…coduri care vor face justiția mai scurtă”, și prin penibil: “…Timisoara va avea centura finalizata, cu exceptia unui pod.”, “…pe bună dreptate veți spune – Boc este populist!”

Rar am auzit cuvântare mai lemnoasă, mai lipsită de coerență și credibilitate, mai presărată cu greșeli de limbă, de logică, de atitudine, mai plină de aberații. Aceasta este calitatea celor ce ne guvernează. Băsescu a cumpărat intelectuali de pomană. O investiție zadarnică.

Dacă moțiunea de cenzură mă va scuti de prestația rușinoasă a acestui necioplit, atunci îmi doresc să treacă.

PS – În intervenția finală Boc a luat-o de la capăt cu pensiile și privilegiile parlamentarilor. Omul e tâmpit!

Written by odojak

October 13, 2009 at 12:33 pm

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oaa, cât am râs, ahahaahahaaaaa!!!!

    pushthebutton

    October 13, 2009 at 11:27 pm

    • Nu ai auzit, poate, declarația lui Boc după ce moțiunea de cenzură a fost adoptată de plen – “Am pierdut o bătălie dar nu am pierdut războiul. Azi am atins mușuroaiele de interese de la PSD si PNL. Îi anunt ca este ultima lor zvacnire”.

      Știi unde am mai întâlnit astfel de atitudine? La celebrul Ministru Irakian al Informațiilor. Cu trei divizii blindate americane la porțile Bagdadului el spunea că trupele inamice au fost înconjurate și vor fi de îndată nimicite. Declarațiile sale de basm (la propriu) l-au promovat drept una dintre cele mai simpatice și mai populare figuri ale celui de al doilea război din Irak. Omul are și un site dedicat, cu adresa – http://www.welovetheiraqiinformationminister.com

      Pe când http://www.welovemrbocromanianprimeminister.ro, site unde să putem posta cele mai amuzante momente ale efemerei sale guvernări. Și zău că avem ce posta.

      odojak

      October 14, 2009 at 12:28 am


Leave a Reply

