COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Pe ei, pe mama lor!

with one comment

Mă enervează rău de tot sms-urile care mă avertizează să-mi plătesc ratele ori diverse facturi. Când ți-e lumea mai dragă – bip, bip, mesajul! Țiuie telefonul în cele mai neașteptate și, uneori, mai nepotrivite dintre momente. Ce e cel mai supărător este că toate mesajele astea sunt preventive. Vin toate, fără excepție, cu mult înainte de scadența plăților.

Iată ce propun eu:

Compunem niște mesaje prin care rugăm băncile să nu dea cumva faliment în următoarele 30 de zile iar diverșii furnizori de servicii să se asigure că vor avea capacitatea tehnică și de personal pentru a ne oferi serviciul respectiv în bune condiții și luna următoare. Apoi facem rost (știu eu cum și de unde) de numerele de telefon ale diverșilor directori din respectivele companii și începem să le trimitem aceste mesaje.

Nu știu cât e de eficient dar, cu siguranță, ar merita încercat.

Written by odojak

September 21, 2009 at 6:23 pm

Posted in De-a valma

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. De acord.

    pushthebutton

    September 21, 2009 at 9:23 pm


Leave a Reply

