COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Hai-nainte, dăi-napoi!

with 2 comments

S-ar spune că progresăm încet, este? Așa ne alintăm. Ei bine, eu nu mai sunt așa de sigur. Am fost plecat pentru o săptămână și, la întoarcere, ce văd?..

Vă mai amintiți de celebrele imagini ale întâlnirilor premierilor români cu reprezentanții FMI și BM? I-am văzut pe Paul Thompson și urmașii lui în nenumărate seri dar în aceeași ipostază. În stânga imaginii, flancati de doi sau trei funcționari, cu fața la Văcăroiu, Ciorbea, Vasile, Isărescu ori Năstase. Era semnul că suntem varză! Că nu ne putem plăti traiul curent. Nu suntem în stare să ne asigurăm subzistența din resurse proprii. Apoi, pentru câțiva ani, aceste imagini au dispărut. Credeam că am scăpat. Ei, iată că nu! Ieri l-am văzut pe Boc la aceeași masă și în același context.

Dar de ședințele nocturne COCOPOCO sau COCOPA din apusele vremi ale CDR-ului vă mai amintiți? O remaniere aunțată pe înserat și urmată de jurăminte la Cotroceni în miez de noapte, l-a făcut pe colegul nostru Alexandru Antonescu să exclame: “Cine dracu’ mai depune jurământul la ora asta… poate sataniștii!” Și de debandada asta credeam că am scăpat. Dar, nu! Am văzut ca ieri (ori azi, depinde cum vrei să o iei) la ora unu noaptea, după o ședintă de guvern maraton, premierul a dat o declarație în direct.

Nu mai înțeleg în ce an suntem. Cred că prin ’96-’97!

Written by odojak

September 3, 2009 at 9:56 am

Posted in De la televizor

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eşti optimist!

    pushthebutton

    September 3, 2009 at 3:12 pm

    • Văd că esti mai supărat decât mine.

      odojak

      September 3, 2009 at 3:40 pm


Leave a Reply

