COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Expiratorul de miniștri

with 2 comments

Azi l-am auzit pe Vanghelie spunând că nu e de acord ca absolvenții de la Spiru să dea licența din nou. Păi da, Vanghelie urăște examenele că știe pe proprie piele ce înseamnă să treci fără să știi ceva. Chinu’ dracului, ce mai! O șoaptă cu subiectele înainte, o suflătură prin clasă, o copiuță pe genunchi sau chiar cartea pe masă. Plus emoția habarnistului. Că dacă știi, n-ai bătăi de cap. Nu știi… mori de pitpalac, nu alta!

Acum pricep de ce a garantat el pentru Ecaterina Andronescu în campanie. Credea că dacă ia pedesereu’ educația se va ocupa el de reformă – nici un elev nu va mai trebui să dea examene. Să se învețe minte hienele astea de profesori… că mi-au mâncat sufletu’, pă ochii mei!

Și când colo, ce să vezi? Ministrul nostru vrea să anuleze licențele la săracii copii. Păi, d’aia o pusărăm noi acolo? Să să ia dă bieții copii? Și banu’ pă care la dat, săraci dă ei, și blaturile cu profesorii, și zeciuiala pentru noi și ai noștri, și voturile lu’ ăia micii, că e mari toți și votează? Asta nu se poate. Androneasco, te-am scos din garanție! Să nu-mi zici mie… cum ziceam că mă cheamă?.. ?.. haidi, bre, că eram ultimu’ la catalog,.. așa, Vanghele,.. să nu-mi zici, ziceam, mie Vanghele, dacă nu te-am expirat, fă!

Written by odojak

July 21, 2009 at 7:04 pm

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nişte copii, cu nişte familii, cu nişte rude care, dacă stai bine să te gândeşti, fac o ţară întreagă. Şi noi cum mai votăm??

    pushthebutton

    July 23, 2009 at 3:15 pm

    • Păi, dacă n-am făcut Spiru… cu Iliescu, altfel cum!?

      odojak

      July 23, 2009 at 4:41 pm


Leave a Reply

