COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Cresc blocuri, atenție la cap!

with 4 comments

Vis-a-vis de blocul meu e o casă cu curte. Înăuntru, în casă, cum ar veni, locuiește o familie. El și ea. Oameni pe la 50 de ani. Casa exista înainte să fi fost construit blocul, fapt pentru care proprietarii casei au suportat toate neplăcerile fonice ale ridicării unei ticăloșii cu 4 ataje, la 6 metri de propria poartă. Firește, au fost supărați. Disconfortul a durat doi ani. Dar construcția blocului s-a încheiat iar ei au rămas cu supărarea, transferată pe nesimțite de la dezvoltator (parcă așa se spune acum) la constructori și de la costructori la locatari.

Așa se face că azi, la un an și jumătate de la ființarea în liniște a înfricoșătorului bloc, oamenii ne urăsc.

Într-o discuție căt se poate de serioasă (nimeni nu era beat) vecina mi-a spus că nu avem decât o singură soluție – să evacuăm blocul! Dacă nu-l evacuăm de bună voie, va trebui, oricum, să-l evacuăm la cutremur. A văzut ea fundația și e varză! Femeia e medic veterinar. Tremura! Vecinul, umăr la umăr cu soția, m-a avertizat că el urăște oamenii și iubește câinii. Are unul în curte și doi afară, la poartă. Câini, adică. Și mai are, ca mulți români veritabili, o bâtă în mașină. Mă mânca limba să-i spun că îi înțeleg frustrarea de a nu se fi născut câine dar, asta e! Poate să plece în pădure, însoțit de un câine care își urăște semenii dar iubește oamenii. Vor fi doar ei doi și o frumoasă relație. Am renunțat. Cred că l-ar fi apucat și pe el tremuratul iar soției i-ar fi plesnit o venă pe undeva. Ori, cine știe ce ar fi considerat de cuviință să facă cu bâta aia?

Mi-am adus aminte atunci de vorbele mamei – “din fața nebunului și a vrăjitoarei trebuie să te dai la o parte”! Așa că am rezolvat diferendul simplu și igienic. Nu ne mai salutăm. Și, eu, ca eu, că trebuie să nu salut doi oameni. Dar ei, care trebuie să ignore vreo 40 pe zi!.. E mai complicat decât pare.

Hotărât lucru, oamenii ăștia ori se îmbolnăvesc de ficat, ori se prăpădesc de inimă rea!

Written by odojak

June 13, 2009 at 10:23 pm

Posted in De-a valma

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Asta e vecinită cronică, bre 🙂

    Someone

    June 14, 2009 at 10:21 am

  2. imi place ca tipa nu se fereste sa isi foloseasca expertiza de veterinar in constructii in a se pronunta privind rezistenta cladirii

    zaqk

    June 16, 2009 at 5:03 am

    • Oamenii sunt duși. El i-a spus soției mele că e nesimțită pentru că merge prea repede cu mașina pe aleea din fața blocului. Acolo, chiar să vrei, nu poți merge mai repede de 30 Km/h. Apoi a pus un bumper. La următoarea întâlnire i-a spus: “Ai văzut ce am pus acolo? Sper sa-ți rupi gâtul!” Cred că individul este “Vecinul” – acel personaj nesuferit pe care-l avem cu toții pe lângă casă.

      odojak

      June 16, 2009 at 7:33 am


Leave a Reply

