COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Închid ochii…și ce aud?

leave a comment »

– Cum adică?!! Trebuie să merg în campanie? Adica să vorbesc cu oamenii? Cu oamenii simpli de pe stradă? Nu-mi spune că trebuie să merg la țară!!! Mai trebuie să mă trezesc dimineața și să votez exemplar la 8.30? Apoi, seara, să nu merg în club ci să stau la dispoziția presei pentru declarații?

Și dacă mai și câștig? Ce fac?

Plec din București, las amicii și gipanul de 50.000 de parale? De mers cu el în Belgia nici nu poate fi vorba, că îmbâcsiții ăia nu apreciază sufrageriile pe roți! Niște morți! Și cum, trebuie să merg la serviciu în fiecare zi ori, mai bine zis, în fiecare dimineață? Să mă plictisesc prin ședințele în plen și să mai lucrez și acasă dacă am cine știe ce raport de făcut? Aoleo!!! Dacă raportul n-o fi despre România, ce mă fac? Păi eu nu știu din Grecia decăt pe Monica Bârlădeanu și pe amicul ei Alexandrion! E super Monica…ce spuneam?

Tu stii ce vreme e în Belgia? Știi că iese soarele o data la două săptămâni? Ai aflat că e frig aproape tot timplul și că în prăpăditele alea de orașe ale lor nu se întâmplă niciodată nimic? Că ultima comandă la cârciumă e la ora 10 seara iar prin cluburi poti să mergi doar Vineri și Sâmbătă, că în rest nu e nimeni?

Te-ai uitat puțin la mine? Crezi că asta mi se potrivește? De ce?

– D-aia!

– ???

– Să taci! Că nu pricepi nimic! Și să n-aud faze gen: “nu-mi place mie politica”! Ce, vrei să tragi ciubotele! Vrei să-ți spună alții ce să faci și să ajungi cu miloaga pe la uși dacă ai și tu o problemă sau un necaz? Nu! Ei trebuie să vină la tine cu pălăria în mână și cu capul plecat. În politică și doar în politică se găsesc în doze mari influența, puterea și mai ales banii! Și mai e ceva! E singura profesie care iți asigură o totală imunitate. E singurul loc în care poți să faci ce vrei fară să răspunzi în fața nimănui.

Copil fraier, tu nu pricepi ce avantaje ai! Nu vezi că e suficient să spui cum te cheamă și poti să câștigi? Nu pricepi că pentru neamul ăsta de maimuțe nu contează ce faci ori dacă faci? Contează doar să te cunoască de prin reviste ori de la televizor. Pe mine mă cunosc – har Domnului! La rândul tău, ai avut norocul de a spune câteva prostii care au atras atenția. Deja esti cineva! Trebuie să folosești asta.

Vei candida! Gata!

O să-mi mulțumești mai târziu!

Written by odojak

March 20, 2009 at 9:54 am

Posted in De-a valma

Leave a Reply

