COMPLEXUL OTOPENI

Traian Băsescu – "considerați că v-am consultat"!

Tare-mi place să am blog

leave a comment »

“Săptămâna Financiaaaaarăăăăăăăă” …se burzuluiește la mine Tati Pavelescu din cutia televizorului! E simpatic Pavelescu si chiar are voce bună dar nu reușesc să pricep de ce urlă. “…numai cu colecția Adevăăăăăăărul”… mugește o alta voce gravă, enumerând tot pe țipatelea căteva capodopere ale literaturii universale. Îmi rog soția să dea televizorul mai încet. Dă. Încep știrile. Nu aud nimic. – Dă, mamă mai tare! Și ea dă… Din nou publicitate… Altă treabă! Vocea… numai miere: “țelina – o binefacere pentru sănătate” ori “…Felicia vă oferă un cadou de suflet – CD-ul Best Off Corina Chiriac: Prințișor Mărțișor’. Pe ecran apare imaginea revistei din care “îndrăgita artistă” ne binecuvântează cu un zâmbet vechi de 25 de ani. Nu lipsește nici imaginea discului. Se poate citi clar titlul: “Mărțișor Prințișor”, adica tocmai pe dos decât pretindea vocea.

“Viciversa, viciversa”, îmi zornăie creierii!

Puțin mai târziu, la “știrile sportive” (parcă le văd făcând joc de gleznă)  aflu că fiica unui fotbalist mort va beneficia din partea unor colegi ai defunctului de “o rentă viageră pană la 18 ani”. Înțelege dacă poți!

Mă amuz. Apoi îmi trece.

Îmi amintesc că acum câteva luni mă plimbam prin Militari și, la o dugheană, ce credeți că vad??? Revista Rebusache! Deci, da! Rebusache!  Avea pe copertă o fostă cântăreață de muzică populară, bătrână și urâtă. Hârtia era proastă, tipăritura la fel. Revista era neigienică, ce mai! – Se vinde? îngaim. – Ohhoooo! nu știi dumneata. E celebră!

Buuun. Deci așa, sunteți împotriva mea! V-ați pus in cap să mă aduceți la disperare bombardăndu-mă cu tot felul de prostii. Să-mi răcniți din televizor cele mai penibile sintagme. Să-mi băgați pe sub nas cele mai inepte produse. Să-mi explicați agramat ce să manânc, ce să citesc și ce să ascult. Dar, gata! Ajunge!

Am blog. Și am de gând să vă pârăsc!

Written by odojak

March 2, 2009 at 7:26 pm

Posted in De-a valma

Leave a Reply

